עיצוב פנים, מי צריך ולמה זה חשוב?

ביתנו מבצרנו, כך נהוג לומר. אנחנו מתחילים בו ומסיימים בו את יומנו, משפצים אותו ודואגים לו כי בסופו של יום אנחנו רוצים להרגיש בו כמה שיותר נעים ונוח. עיצוב הפנים בישראל צומח בשנים האחרונות וניתן לראות עיצובי פנים שונים ומרהיבים ביופיים בבתים רבים בישראל.

 

בדירות ווילות חדשות מהקבלן לעתים בעל הדירה לא יאהב את אותו עיצוב פנים שבחר הקבלן שכן כולל בתוכו מטבח בסיסי, סלון בסיסי והכל בסיסי (בתנאי ולא סוכם עם הקבלן אחרת) או שמא היה לכם חזון של דירת החלומות שלכם בראש ועכשיו אתם רוצים להגשים אותו, וכמו שאמר חוזה המדינה, "אם תרצו, אין זו אגדה".

 

כעת נושיב אתכם מול קנבס לבן וריק ונגיד לכם ליצור יצירת אומנות שתגורו בה, זה יהיה קשה נכון? כל מיני רעיונות רצים בראש, הדמיון מתפרע ולעתים אף לא תוכלו להחליט, בשביל זה יש מומחי עיצוב פנים אשר ידאגו לבקר אתכם בדירתכם ולעזור לכם לעצב מהסוף להתחלה את דירת החלומות שלכם אשר תמיד רציתם חשבתם וחלמתם שיהיה לכם, מומחי עיצוב הפנים ידאגו כמובן ללוות אתכם מההתחלה לסוף שכך לא תתבלבלו בדרך ותיצרו לעצמכם קשיים, שכן זה דורש זמן להתמקצע ולבחור רהיטים שתהיו שלמים איתם וכן לבחור עיצוב פנים מתאים לביתכם. 

 

מה שכדאי לעשות כאשר אתם קונים דירה חדשה בשבילכם ואתם רוצים להשרות בה אווירה חמימה שמתאימה לאופי שלכם, ואתם לא מרגישים שאתם יודעים בדיוק איפה להתחיל, כדאי לפנות למומחה עיצוב פנים. מיקי ומרב הם זוג מעצבי פנים זוכי פרסים אשר אחראים על מספר גדול של עיצובים שמהם תוכלו להתרשם באתר. איתם אתם תדעו שאתם בידיים טובות, פשוט היכנסו לאתר ובררו בין העיצובים המרהיבים שהם עשו ושימו לב לאיזה עיצוב הכי התחברתם ואתם רוצים אותו בבית שלכם. קבעו עם צמד המעצבים המוכשר פגישה שבה הם יראו איזה עיצוב פנים אתם רוצים וכן יעזרו לכם בכל מה שתצטרכו עד שיצא עיצוב הפנים המושלם והאידיאלי עבורכם, ללא פשרות על חומרים, רהיטים ועיצוב פנים.

 

כך לא תצטרכו להתחיל מאפס ולבחור הכל בעצמכם, המומחים יעשו זאת עבורכם שכן כאמור להם ניסיון רב בתחום וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ויש מי שידאג לכם על מנת לגרום להרגיש הכי בבית שאפשר כאשר אתם בבית, וכך תוכלו כל יום לקום מחלום אחד לחלום שני שהוא ביתכם החמים והאהוב.