איך פותחים חנות בקלי קלות?

פתיחת חנות באמזון, עד כמה זה נגיש? ניתן כיום אפילו להשתמש באמזון בעברית, זה פשוט יהיה רלוונטי יותר לקהל יעד של ישראלים ופחות נגיש לכלל העולם, משתלם וכלכלי לעשות את זה באנגלית גם אם זה דורש לשבת קצת יותר שעות עם תרגום מעברית לאנגלית על מנת שזה יהיה פתוח לכלל העולם, על בסיס הבחירה שעשויה להשתנות שזה בסדר, רק שלצורך העניין אין לפתוח בשום פנים ואופן יותר מחנות אחת. 

לאחר שהשקעתם זמן מינורי בפתיחת החשבון מומלץ במיוחד ומיותר לציין שיש ברשותכם מוצר, בעצם מה שעושים בשלב זה, זה פילוח השוק, מי הוא היעד למכירה? זה נקרא בשפה מקצועית אפיון לקוח, או פלח שוק. 

 

יתכן שיש לכם מוצר מדהים, מרהיב, יעיל, שיש לו דרישה המונית יחד עם זאת, העטיפה שלו נראית לא מזמינה, משהו בהבנה איך משתמשים בו לא ברורה, חשוב במיוחד לעצב עטיפה מזמינה למוצר, שיבוא לידי ביטוי בשלב שבו מוצר יושב על המדף הוירטואלי בתמונה ולאחר מכן בבית הלקוח. פתיחת חנות באמזון כל אחד יכול! זה נגיש במיוחד, בעיקרון מאחר והם מרוויחים מזה אחוזים אמזון עצמם, הם מעוניינים להנגיש את זה לספקים עד כמה שרק ניתן.

אגב, בשיווק נכון קרו מצבים רבים בהם המוצר לא היה הכי איכותי שיש והוא כן זכה לרכישה של אנשים רבים, שהרבה פעמים רכשו פעם אחת והון פעמים יותר, רק בעקבות עיצוב נכון של עטיפת המוצר! 

לוגו של החברה שלכם, אם אנשים אוהבים את המוצר שלכם, הם ירצו להזמין עוד בהמשך, חברים שלהם יראו אצל הלקוח והעין תלכוד לוגו בעין ואז הם יראו את זה בעצמם באמזון, אז ירגישו ביטחון גדול יותר להזמין את זה בעצמם, זה חלק אינטגרלי מפרסום, בשעה שלא צריך להוציא הון על לוגו. באמצעות הדרכה בסיסית ניתן יהיה לעשות את זה בעצמכם עם תוכנות מסוימות וכאלה שפתוחות בחינם. זה שווה את ההשקעה. 

 

ישנם עוד עצות רבות להעניק לפתיחת חנות אמזון בקלות מגוחכת והצלחתה, והכרות עם המשווק עצמו עשויה להיות יעילה בהרבה יותר עבור מתן עצות אישיות.

 

מחכים לשאלות שלכם.