בואו להכיר את אדוונטיקס – חברה לניהול חנות באמזון

אם תעברו בין המאמרים שלנו, אתם תבחינו בשלל טיפים מקצועיים שזרקנו לכם ככה בשלוף על דרך העבודה באמזון, זה קל ולא דרמטי, והדרך טומנת בחובה כל כך הרבה מהלכים של ניסוי וטעיה, כשמתחילים וטרם נולדה האפשרות לחסוך את זה, זאת עובדה קיימת, כל ההתחלות מאתגרות.

החברה אדוונטיקס קידום באמזון הוקמה במגמה למכור בדיוק כמוכם, ועברנו דרך ארוכה, כל כך ארוכה שלמדנו מה עשוי למכור יותר ומה פחות, כמובן שמדובר בהערכות וכמי שמכירים את התחום ישנם מוצרים שכדאי לבחון אותם יותר וישנם שפחות ואיזה כיף זה אם עידכנו אותכם מראש שמוצר שאתם הולכים להשקיע עליו כל כך הרבה רק יקח מכם, וייאש אותכם, ולמעט נסיון לא תרוויחו דבר, שגם זה פלוס בפני עצמו, תלוי במתבונן. 

הכל זה עניין של נסיון כמו כל דבר בחיים. עם ההצלחה שלנו, וגילויי התובנות שלנו איך להוביל להצלחה המקסימלית איך לסחוט את הלימון ללימונדה בשימוש הכי יעיל ואיכותי שניתן, החלטנו שחכם עבורנו, לעשות את זה בעבור משווקים אחרים שיתכן שחוששים, יתכן שסתם אין להם סבלנות לטחון שעות אינטרנט, לפעמים אנשים עשויים בכלל לקחת מוצר מדהים ולשרוף אותו על חוסר נסיון. ניתן גם לשקם מצבים כאלה, יחד עם זאת מיותר לציין שהזמן הוא ערך יקר ברווחים, 

אז אדוונטיקס חברה לניהול חנות באמזון הוקמה בסופו של יום במגמה, לקחת מוצרים בשיתוף פעולה עם משווקים שאין להם סתם ככה את החשק, והרצון לפרסם עצמאית והם רוצים להפוך לסוג של שותפים שקטים, הם מביאים מוצר, כמובן שזה מהול בהשקעה מסויימת ולא גבוהה בהתחלה, ואנחנו בעצם מהנסיון שלנו ממקסמים את היעילות של המוצר על חשבון השם שלנו, שהוא כבר יעיל ומביאים לתוצאות, או שלחלופין משתמשים בשם שלכם אבל עדיין עושים את המקסימום שניתן לעשות במינימום זמן. והסיכוי להרוויח הוא כל כך גבוה, שעשוי להיות משתלם בהרבה יותר מלנסות סתם לבד, לא שלא בסדר אם תלכו על האופציה אם יכולים, אנחנו פשוט כבר יודעים מה בדיוק הכי נכון, בשעה שכמובן שעם כל הנסיון שלנו תמיד ניתן לשפר.

 

בהצלחה.