הכירו את בית ההבראה לחרדים

אם עברתם ניתוח או אשפוז, אתם בוודאי לא רוצים לזכור את החוויה הפחות נעימה הזו מחייכם. ולאחר שעברתם חוויה קשה כזו, כל מה שאתם צריכים זה מנוחה ובית הבראה, ואם כבר בית הבראה אז שיהיה ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם חרדים ומחפשים בית הבראה לחרדים, אתם תשמחו לשמוע על בית הבראה לחרדים טובי העיר. אצלנו בבית טובי העיר תוכלו ליהנות מחוויה של בית מלון ועוד במרכז ירושלים הקדושה, כאן תוכלו לקום כל בוקר אל מול נוף מרהיב אשר מלטף את נפשו של כל יהודי וחרדי, להמשיך את יומכם בבריכה מופרדת המותאמת לציבור הדתי והחרדי במיוחד ואף תוכלו ללכת לחדר כושר או ליהנות ממגוון הפעילויות שיש לנו להציע. בנוסף לשלל הפעילויות המרגיעות והמחזקות שלנו אנו מציעים גם פנסיון מלא הכולל שלושה ארוחות ביום בכשרות מהודרת המותאמת למגזר החרדי שלכם ובנוסף ארוחת ביניים הכוללת קפה ועוגה, הכל כולל הכל בכשרות מהודרת ומצוין לאלו המחפשים הבראה לחרדים בכשרות מהדרין. בנוסף לארוחות שלנו תוכלו להנות משלל פעילויות במידה ואתם מעוניינים בהן. הפעילויות כוללות גישה לחדר כושר בו תוכלו לבצע תרגילים לפי הצורך שלכם ולחזור לכושר לאחר השהות בבית החולים, בנוסף תוכלו ליהנות מפיזיותרפיה אשר תותאם אישית לכם ותחזק אתכם בתקופת ההחלמה שלכם לאחר האשפוז.

אם אתם תצטרכו שירות רפואי אתם יכולים להיות רגועים שכן אצלנו בבית הבראה לחרדים קיימת השגחה רפואית של 24/7 שעות לאורך כל השנה, על כן כאשר מדובר ברפואה אתם תוכלו לדעת כי אתם מכוסים וכי יש מישהו שדואג לכם ושומר עליכם עד שתחלימו. בנוסף לכך, אצלנו תוכלו לקבל ליווי מקצועי על ידי רופאים, אחיות, עובדי פיזיותרפיה, עובדים סוציאלים ודיאטנית. החדרים שלנו בבית הבראה לחרדים כוללים סוויטה אשר לה חדר שינה וסלון ומתאימה לזוג או ליחיד, כאן תוכלו להתאים את החדר לפי מה שאתם רוצים, אבל מה שבטוח הוא שהחדרים ברמה גבוהה ביותר ללא כל פשרות, ופשוט אין כמו להתעורר מול נוף יפהפה של ירושלים בכל בוקר, זה בעצמו מבריא את הנפש

מה שמייחד אותנו זה שבית הבראה לחרדים דואג לשמור על הדת היהודית וכן אנו עורכים פה סעודות שבת כיד המלך, וכן מקיימים תפילות ואורח חיים דתי וכיוצא בזאת. אז אם אתם מחפשים בית הבראה לחרדים, אתם תשמחו להיות אצלנו. היכנסו כעת לאתר וצרו איתנו קשר, נשמח לענות לכם לכל שאלה!