הפתרון המושלם לסגירת המרפסת

אם אתם חושבים על סגירת המרפסת – למה שלא תעשו את זה בצורה מושלמת באמצעות לוחות זכוכית שנפתחים ונסגרים? לוחות הזכוכית אינם כוללים פרופילים מאלומיניום, כך שמדובר בפתרון הכי בטוח שיש שמשנה את כל התמונה. 

סגירת זכוכית למרפסת – לא מה שחשבתם

אם עד היום חשבתם שסגירת מרפסת באמצעות זכוכית היא רעיון טוב אבל לא בטוח – הגיע הזמן שתחשבו אחרת ותכירו את הפתרון של חברת פנורמה. החברה עושה שימוש אך ורק בחומרי גלם איכותיים ועמידים שנושאים תווי תקן מחמירים, כך שאתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי כל מרכיבי המערכת בטוחים לשימוש: הפרופילים, המנגנון ואפילו הזכוכית.

בנוסף, פתיחת הזכוכית נעשית בצורה קלה ונוחה באמצעות הזזה למצב אקורדיון – מה שמאפשר לכם להתאים את המרפסת לדרישות ולצרכים שלכם לפי מזג האוויר. למשל, בימות הקיץ אתם יכולים ליהנות ממרפסת פתוחה, מאוויר צלול וממראה נקי.

למערכת סגירת המרפסת של חברת פנורמה יש יתרון נוסף – היא קלה לניקוי הודות למנגנון הפתיחה החכם שהוזכר קודם. המשמעות היא שניתן לנקות את הזכוכית משני צדדיה ולהגיד שלום לסימני הלכלוך בצדה החיצוני.

ומה יוצא לכם מזה?

מלבד העובדה שאתם זוכים סוף סוף לסגור את המרפסת אתם זוכים בפלוס נוסף – המרפסת מפסיקה להיות חלל לא מנוצל והופכת להיות חלל מרכזי בבית, כך שניתן לארח ולהתארח בה כל השנה ללא תלות במזג האוויר.

מערכת סגירת המרפסת של חברת פנורמה ניתנת להתאמה לכל מרפסת ולכל שטח (ישר, מצולע, זוויתי וכו') – מה שאומר שמדובר במערכת גמישה שמתאימה לכל פרויקט בנייה ולכל דרישה אדריכלית ו/או תכנונית.

ולא פחות חשוב – רכישת מערכת סגירת מרפסת של חברת פנורמה מאפשרת לכם ליהנות מהתקנה איכותית, משירות לכל אורך הדרך ומהמקצועיות של חברת זיגוג המרפסות המובילה בישראל.

לפרטים ולהזמנות חייגו *4935, שלחו מייל לכתובת info@panorama-glass.co.il או השאירו פרטים באתר. דבר אחד בטוח- המרפסת שלכם עומדת לשנות את פניה ואתם הולכים לחייך מקיר לקיר.