כמה עולה לבנות בית?

אז באמת כמה עולה לבנות בית בישראל?
מרבית המתעניינים שואלים שתי שאלות קבועות, כמה עולה לבנות בית הכל כולל הכל כמוצר סופי, וכן כמה עולה לבנות בית לפי מטר. לכן נלך שלב שלב ונתחיל בבית עצמו. בניית הבית כוללת בראש ובראשונה את שלד המבנה, לאחר מכן את המעטפת, את מחיצות הפנים וכן את עבודות התשתית הבסיסיות. כשלקוחות פונים אלינו ושואלים מה המחיר למטר, הם אכן מתכוונים לתוצר הסופי, אך לפיהם התוצר הסופי הוא פשוט בית של ארבע קירות ודלת, ושעל הדרך יהיה בו מטבח, סלון, שירותים, מקלחת וחדרים. אילו במציאות זה לא המצב, וכאשר שואלים כמה עולה לבנות בית, צריך להתחשב בכל התשתיות, וכן עובדה מעניינת היא שהבית כתוצר סופי, עולה רק עד 35% מכלל התקציב, שכן החלק הקטן הזה מהווה עלות מעטפת חיצונית, מחיצות פנים ותשתיות בסיסיות. ואתם בטח שואלים את עצמכם לאן הולך שאר הכסף? 65% מהתקציב הולכים לגימור הבית וזה כולל מטבח, חדרי רחצה, סלון, גג לבית אם הוא לא שטוח, חדרי מדרגות בבית ועוד.

אז אם לדוגמה אתם רוצים לדעת כמה עולה לבנות בית, תשאלו את עצמכם איזה מטבח תיקחו. ישנם מטבחים מנגר פרטי שעלותם מגיעה לבערך 40 אלף שקלים, מטבחים מחברות מוכרות בשוק שמחירם נעים בין 20 ל-100 אלף שקלים וכן מטבחי הדגל של חברות יוקרה מובילות בשוק שנעים בין 250 ל-500 אלף שקלים, וכמו כן לכך מתווספים כל הנוגע לכלים סניטריים, כלים לשירותים ולמקלחת, מרתף או בלי מרתף, עלות הבנייה בהתאם לסוג הקרקע בין אם לדוגמה היא מישורית במרכז או קרקע סלעית והררית בירושלים הדורשת מאמץ ועבודה רבה יותר להכנת הקרקע לבנייה. לכן מחירון של בית סטנדרטי בסיסי בגודל 120 מטר מרובע הינו כ-720 אלף שקלים ואילו מחיר לבית גבוה באותו גודל יעלה על 2.4 מיליון שקלים.

אך כאשר משפחה שואלת כמה עולה לבנות בית, אנו מסבירים כי ישנם עוד קריטריונים גם לגינה, בגינה למשל האם ירצו ריצוף של אבנים משתלבות רגילות או אבן טבעית, דק בחצר או דשא, פרגולות למינהן, בריכות שחייה ודק ליד הבריכות, פרגולות אם רוצים וכדומה. כל אלו בעצם משפיעים על המחיר הסופי של הבית, בהם בעצם קובעים ביחד עם כל הפרטים והקריטריונים שהרוכש מציב לבונים, כמה עולה לבנות בית בישראל.

אז אם אתם מחפשים כמה עולה לבנות בית בישראל, חשוב שתקחו חברה לבנייה אמינה ושירותית בעלת פרויקטים רבים וניסיון רב בפרויקטים של בנייה בארץ. אנו חברת רייכבך, חברה משפחתית הבונה בתים פרטיים מאפס ועד למפתח. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את בית החלומות שתמיד חלמתם עליו, אז היכנסו כעת לאתר וצרו עמנו קשר, נשמח לעזור בכל עת!