מבנה יביל או קבוע? מה זה בכלל?

מבנה יביל הוא בעצם מבנה אשר ניתן לניידו וכן הוא נבנה כיחידה פרטית. מה שמייחד את המבנה הוא שניתן לנייד ולהעביר אותו כיחידה אחת ממקום למקום שכן הוא פתרון יוצא מן הכלל לצרכים רבים. אם אתם שואלים את עצמכם מי משתמש במבנה הזה ולמה בכלל צריך אותו, כאן ריכזנו לכם תשובה ממוקדת.

מבנה יביל הוא ההפך מנדל"ן, שכן כאמור ניתן לשנע אותו ממקום למקום. תוכלו לפגוש בו באתרי בנייה, בסיסים צבאיים, מפעלי תעשייה ומקומות אירעיים אחרים אשר זקוקים למבני שיכון לא לתקופה מתמדת. מבנה יביל בנוי בבנייה מודולרית וטרומית כיחידה אחת חזקה שכן בסיום בנייתו ישמש כמבנה לכל דבר. יתרונו המרכזי של מבנה יביל הוא שניתן להעבירו ממקום למקום על ידי רכב מיוחד המעביר אותו, פשוט צריך להניח אותו על תשתיות קיימות ולחברו אליהן והוא יתפקד כמו שצריך. באתרי בנייה למשל השימוש במבנה זה הוא רחב, שכן הפועלים עוסקים בחפירות ועבודות במגרש הבנייה ובסיום יום העבודה הולכים לישון במבנה היביל, או שמשתמשים באותו מבנה יביל למשרדים הממוקמים באתר הבנייה, על כן פה בא יתרונו המרכזי שכן במידה ויצטרכו לחפור באותו מקום בו מונחים המבנים לא תהיה זו כל בעיה שכן יהיה ניתן פשוט להעביר אותו למקום אחר ולחפור במיקומם הקודם של המבנים ללא כל חשש.

עוד יתרונות שלו על מבנה קבוע הוא שהמבנה היביל חסין בפני אש בצורה טובה יותר מאשר המבנה הקבוע, וכן העלויות של מבנה זה הם זולות משמעותית מעלויות אחד קבוע. בנוסף, ניתן למצוא לקוחות רבים פרטיים אשר קונים את המבנה היביל כפתרון זמני למצוקת הדיור בישראל, כלומר קונים את המבנה היביל, מניחים אותו החצר המשפחה ששם בעצם יוכלו לגור הילדים או בעלי הדירה שמשכירים אותו לדיירים אחרים. כלומר, לא צריך להסתבך בהכנת דירה קבועה ובכל העלויות הגבוהות משמעותית ממבנה יביל, בזמן שלוקח לתכנן הכל ולבנות את המבנה הקבוע והקשיים הכרוכים בה ובהכנתה, התכנונים של הבנייה הקבועה וכן כל הבירוקרטיה והאתגרים הכרוכים בדבר, מבנה יביל מגיע כמעין בית מוכן שניתן פשוט להניח אותו במקומו, ולהיכנס אליו ולחיות בו תוך זמן קצרף כולל כאמור היתרון הגדול שניתן לנייד את המבנה בעת הצורך.

אז אם אתם מעוניינים במבנה יביל לביתכם, או לשטח "היחידה" תשמח לסייע לכם, בקרו אצלנו באתר והתרשמו וכן נשמח להיות איתכם בקשר בכל עת. https://www.the-unit.co.il/ 

 

מכולות משרד מורחבות ומכולת שירותים