בנייה קלה למגורים – רייכבך מובילים את ענף הבניה הקלה בישראל

בניה מתקדמת או בשמה האחר בניה קלה, או ירוקה מה שיותר מוכר לכם, היא בניה יעילה במיוחד. 

מאחר והיא יציבה מאוד, ומושלמת לתנאי האקלים בישראל שאינם מכילים לרוב תופעות של סופות חזקות כאלה ואחרות, היא בעצם הולכת ונעשית פופולרית יותר ויותר בקרב הישראלים. 

תנאי האקלים זה יתרון עצום בישראל מאחר וזה בעקרון המכשול היחיד בתחום, אך למעט הרגישות הזאת, מדובר במבנה יציב ורגיל במיוחד ולכן הוא גם תופס נפח משמעותי יותר ויותר בשיטות הבניה בישראל.

אין טעם עוד להוציא הון עתק רק על שלב התכנון. 

התמיכה מצד הקבלנים לא מגיעה בשל היות המבנה ירוק לסביבה מכאן השם בניה ירוקה מאחר ומדובר במבנה שהוא עשוי מחומרים ממוחזרים, אלה בפשטות גמורה בעקבות היעילות המדהימה של המוצר למקום ולצרכי הצרכנים.

כל קבלן שרואה את עצמו בשורה הראשונה משתמש כיום בבניה קלה למגורים, כי פשוט אין טעם במשהו אחר, אם קבלן לא משתמש בשיטה הזאת, זה לא מתוך עקרון אלה מתוך חוסר הכרות עם העולם הזה.

חברת "רייכבך" היא בין החברות הראשונות בישראל שיזמו עבודות קבלנות, כולל וילות כלומר בתים פרטיים למספר מפלסים, בשעה שכמובן שבתים רבי קומות עדיין מומלץ לעבוד בשיטה הישנה, שוב לכל נושא יתרונות וחסרונות יחד עם זאת, בבתים פרטיים אין כל טעם ללכת על הבניה הישנה. אז אנחנו בעצם היינו בין הראשונים שנכנסו לשוק עם הבניה המתקדמת.

בתחילת הפעילות בישראל עם בניה מתקדמת העלויות לא בהכרח היו זולות בהרבה יותר מהשיטה הקלאסית והישנה עם הבטון, וזאת בשל העובדה שלא משנה עם מה עובדים לכל דבר עניינים של היצע וביקוש ומאחר והיו מעד מאוד מפעלים שהתמחו בבניה קלה בארץ בזמנו, אז העלויות היו כמעט זהות לבית קלאסי, היתרנות היו בזמנים ובדינמיות של השינויים הנצרכים בנכס.

כיום השיטה של הבניה המתקדמת הולכת ונעשית יותר ויותר פופולרית ויציבה בחייהם של אנשים, וכתוצאה מכך שחשופים אליה יותר, יותר קבלנים עובדים איתה ויש יותר מפעלים שמציעים אותה ולכן התווסף גם היתרון של העלויות באופן משמעותי. יחד עם זאת בעקבות התעוזה שגילינו ובכך זכינו להיות בין הראשונים זכינו ביתרון מצטבר בין שנים על פני שאר הקבלנים בתחום ונשמח לענות לכם על כל שאלה שתהיה.

 

צוות רייכבך.