האימפקט של חיפוי עץ לקיר בעולם העיצוב

אם אתם מסתכלים בעולם עיצוב הפנים והחוץ אתם בטח רואים יותר מפעם שמשתמשים בשיטת חיפוי עץ לקיר. אם אתם מסתכלים סביב ברחוב, ליד קניונים, במגדלי דירות חדשים וכדומה, אתם יכולים להבחין שיש את אותו חיפוי למבנים רבים. חיפוי קירות בעץ היא תופעה עיצובית בעלת אימפקט רחב בעולם אשר הגיעה גם אלינו לישראל. אצלנו בישראל משתמשים בחיפוי בעיקר בעיצוב פנים של בתים פרטיים ומרפסות, אשר ניתן לראות בעיקר בעיצובים החדשים שמשתמשים בחיפוי זה יותר מפעם אחת. זאת בשל איכותו של עץ לחיפוי קירות ובשל הגוון החום והחם אותו הוא מעניק לחלל. 

חיפוי עץ לקיר מגיע אלינו מארצות רחוקות במערב אשר קר בהן נורא במהלך החורף ושם בעצם משתמשים בחיפוי הקירות בעץ כמבודד מהכפור שבחוץ, בעיקר בשלג המקפיא וטמפרטורה שיכולה לצנוח בהרבה מעלות מתחת לאפס. בישראל ניתן להבחין בשימוש המתרחב בהתקנת חיפוי קירות בעץ בגלל כמה סיבות. אחת מהסיבות היא הבידוד של העץ, שכן כאמור העץ הוא חומר מבודד מחום ומקור, מה שמועיל בחיסכון בצריכת החשמל שכן בחורף חיפוי עץ לקיר דואג שלא יהיה קר מדי וכן בחורף שלא יהיה חם מדי. ולא רק שזה יעיל למתקינים מבחינה חסכונית, אלא זה גם יעיל ומסייע לסביבה שכן בעקבות חיסכון בצריכת החשמל, בתי תעשייה במידה מסוימת מייצרים פחות פסולת הנוצרת בעקבות יצירת חשמל, זאת כוללת בין היתר פסולת מזהמת ואבק, עשן וגזים רעילים אשר בסופו של יום מזהמים את הסביבה ואנחנו נושמים אותם.

 

לחיפוי יש אימפקט עיצובי, שכן כאשר מתקינים חיפוי עץ לקיר ניתן לחוש בחמימות שהעץ מביא עמו גם בלי קשר לבידוד הטמפרטורה. העץ תמיד יפה ומביא איתו טעם עיצובי ייחודי משלו. לדוגמה בבנייה מודרנית לבנה, שכל הבית בעל גוון לבן כפי שניתן לראות לרוב, מעצבי פנים רבים בוחרים לשלב את העץ, שכן אינו צעקני והוא משתלב ברוגע ובחום וכן גם מקנה קונטרסט ניגודי בין הבהיר והכהה ויוצר מראה מודרני וייחודי במיוחד. ואם אתם מנסים להיזכר מאיפה החיפוי מוכר לכם, אתם בטח תיזכרו בימים עברו שחיפוי עץ מילא בתים רבים בישראל בשנות השבעים והשמונים, אך לרוב הוא היה כמקשה אחת, בקיר עץ לדוגמה ולא לא היה כמעט גוון עיצובי, אך מה שאנו יכולים לומר בשמחה הוא שהעתיד כבר כאן ולחיפוי עץ לקיר יש מגוון צורות ודגמים וכי הוא מעוצב בצורה יפה, מודרנית ומושכת ביותר, לכן אתם יכולים להירגע ולהיות בטוחים שאם אתם רוצים לבצע חיפוי עץ לקיר שלכם, זה יראה יפה מתמיד. מחפשים חיפוי עץ יפהפה לקיר שלכם? היכנסו כעת לאתר שלנו ונשמח לעזור https://www.roshar.co.il/