הסוד של דיור מוגן דתי – בית טובי העיר

דיור מוגן דתי מטרתו לאחד את הקשישים היהודים ולתת להם לקיים אורח חיים יהודי כפי שהתרגלו לקיים טרם כניסתם לבית הדיור המוגן. אצלנו בטובי העיר שמים דגש על אורח חיים יהודי, מקיימים שבתות כהלכתן, מקיימים את חגי ישראל במלוא הדרם ועם כל הכבוד שמגיע להם לתפארת העם היהודי, מקיימים סעודות חג מפוארות ומגוונות ותפילות כסדרתן.

אם אתם מקיימים את חייכם לפי היהדות, וכך גדלתם עם ההורים שלכם ושמרתם מסורת, אתם תשמחו לתת להם לעבור לבית טובי העיר, שכן זהו דיור מוגן אשר ידאג כי ירגישו כמו בבית ויוכלו לקיים אורח חיים דתי כפי שהתרגלו לו. בית טובי העיר אינו מתפשר על כל הנוגע לרמת חיים המתאימה לדייר בדיור המוגן, שכן הקשיש תרם כל חייו לזולת ואנחנו רוצים לגמול לו בחסדיו. אצלנו בדיור המוגן דואגים לארוחות עשירות ומגוונות כיד כמלך שכל בן אדם ישמח לאכול אותן, וכן הן מזינות ומתאימות לכל קשיש, יש לנו הרצאות על כל מיני נושאים מעניינים שיעבירו לקשיש את היום בכיף ובעניין רב וכן גם הצגות מעניינות שכיף לראות בכל גיל ובמיוחד אהובות על ידי בני הגיל השלישי. כמו כן יהיה ניתן למצוא באותו דיור מוגן דתי גם פעילויות רבות ומגוונות, טיולים ברחבי ירושלים עיר הבירה היפה והקדושה של ישראל, סיור בשוק בחלוף הקורונה ועוד הרבה פעילויות מגוונות ומעניינות.

דיירים אשר הצטרפו לאותו דיור מוגן דתי מספרים כי חייהם השתפרו פלאים שכן טרם עבירתם הם היו בבית ריק ושקט כי הילדים והנכדים שלהם לא יכלו לבקר אותם בגלל הקורונה, וזה גרם להם לבדידות מסוכנת שמזיקה להם נפשית ופיזית, ובכך נוצר מצב שכשהילדים והמשפחה מנסים להגן על ההורים היקרים להם מכל בכך שלא מתקרבים אליהם, כך הם בעצם משאירים אותם לבד וזה פוגע בהם. כמו כן, קשישים יהודים שהתרגלו לתפילות בבית הכנסת כחלק מחייהם נפגעים בשל סגירתם של בתי הכנסיות בשל הנגיף והסגרים ולא יכולים להתפלל כמו שהם רגילים.  ואם אתם חושבים שאין ברירה, אז יש ברירה! בבית טובי העיר דיור מוגן דתי דואגים לקשיש לחיי קהילה עשירים, הדיירים פה נחמדים ואוהבים ויקבלו כל דייר אליהם כחלק מהמשפחה. כאן כולם אוהבים זה את זה ותומכים ודואגים אחד לשני כך כשאתם שולחים את ההורים שלכם אלינו לאותו דיור מוגן דתי אתם יכולים להיות בטוחים שטוב להם. היכנסו כעת לאתר והתרשמו מבית טובי העיר – השאירו פרטיכם וניצור עמכם קשר – https://www.tovei.co.il/