הנגשת אתרים: איך עושים את זה נכון?

יש לכם חנות, אתם עובדים מהבית והכל דופק כמו שעון ומכניס כסף והכל משובח ומצוין ואתם יודעים שאתם יכולים להיות רווחיים יותר. 

ברור לכם שאם תשקיעו באתר או שכבר השקעתם ואתם למודי ניסיון ניתן להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם מכלום ובמינימום זמן ועלויות גם אם הלכתם על אתר מאוד יוקרתי בעצם זאת הוצאה שהיא די חד פעמית לטווח הרחוק והיא כדאית. 

אנחנו לא מקימים אתרים, אנחנו מנגישים אותם לכן נעבור לעניין הזה. הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים שהחליטו להגדיל את נפח הלקוחות שלהם, זאת בעצם המחשבה השגויה שהנגשת אתרים מיועדת רק בעבור בעלי לקויות ומוגבלויות כאלה ואחרות.

המחשבה הזאת שגויה מהסיבה המאוד פשוטה, ומדוע? כשצרכן נכנס לאתר כלשהוא בפעם הראשונה, יתכן ויש תמונות נורא מרשימות וטקסטים מאוד קולעים ועניינים ועבודת שיווק מדהימה אין עניין וזה לא מבוטל. יחד עם זאת יש קושי להגיע למוצר עצמו ולקבל חוות דעת ממשית האם כדאי לי לרכוש את המוצר או השירות או שלא. 

אז קודם כל הנחת העבודה הראשונית היא שהגשת אתר שלכתחילה מיועדת לבעלי מוגבלויות היא לא רק לבעלי מוגבלויות והיא בעצם להנגיש את האתר לכלל הציבור כשלפעמים מכירים את המשפט הידוע, פחות זה לפעמים סתם יותר. 

אז נכון שיתכן שאתר מונגש עשוי להראות פחות צבעוני ממה, יחד עם זאת, הוא עשוי להיות הרבה יותר יעיל, והדרך האולטימטיבית להכיל עד כמה זה מרשים יותר זה קודם כל להיכנס לאתרים מונגשים קיימים, הכי בקלות זה שניתן להגיע זה אתרים ממשלתיים, יחד עם זאת כיום בהחלט לא רק, כי כמות העסקים שהולכת ומבינה את היעילות של העניין רק הולכת וגדלה, וכמות העסקים שמשקיעים בהנגשת אתרים תמיד עולה ועולה. 

המהלך הזה מביא לתחושה של הרצנת העסק. מביא אותו לתחושה אמינה ואיכותית, כמובן שמי שבא לעשות משהו זמני אז הוא לא ישקיע בעניין, ככה שזה גורם לתחושה שאנחנו כאן בדיוק כמו המשפט הוקם בשנת ככה וככה, בתחושה הפנימית הפסיכולוגית זה מה שחווה הלקוח.

איך להנגיש את האתר בדרך נכונה יש שלל דרכים, ועל מנת שנוכל להתאים עבור האתר שלכם את ההנגשה היעילה ביותר לצרכי העסק שלכם. פשוט נשמח לייעץ לכם.