למה הנגשת אתרי אינטרנט זה חובה?

בתקופה האחרונה יצא חוק שמחייב בעלי אתרים רבים להנגיש את האתרים שלהם לבעלי מוגבלויות, כמו חירשים או עיוורים.

החובה הזאת נראית קודם כל ללא קשר לחוק ממשלתי, נראית יותר כמו זכות. ולמה?

אדם פותח עסק ומחליט להרחיב את מרכולתו דרך הפלטפורמה האדירה הזאת שנקראת עולם המדיה האינטרנטי, בעצם הוא חשוף לכל לקוח באשר הוא על פני המדינה או העולם, תלוי מה הוא מוכר ולאן שואף. ובהחלט בקלות גם היעד הוא ישראלי הוא עשוי למצוא את עצמו עם מכירות מכלל העולם כי כיום יש לא רק יהודים אלה גם ישראלים בכל מקום. 

אז איזה כיף זה שבהקלקת עכבר העסק נגיש בכל העולם. לא? 

לא מדויק. כשיצא החוק הזה, כמי שמתעסקים בעולם המדיה, באופן מקצועי ולא בתחום הנגשת אתרי אינטרנט עלה חיוך שהנה צומח לו תחום חדש, הנגשת אתרי אינטרנט, זה דורש התמקצעות בפני עצמה. מהמם ונחמד שבעל העסק צריך להשקיע עוד כמה מאות ואולי אלפיי שקלים, יחד עם זאת לרוב מדובר בהוצאה שהיא בשורה התחתונה די חד פעמית, זה לא הון שצריך להוציא כל הזמן ויש אוכלוסיות שהן בעלי מוגבלויות. 

אז זה קטע די מדהים שהנה בעל העסק קיבל איזה אילוץ כזה או אחר ועכשיו הוא מחוייב לתת שירות לעוד לקוחות, הכסף הזה חוזר אליו.

אז נכון שמדובר בחובה, אבל חובה שהיא גם מוסרית ומומלצת במיוחד, בעיקר לאור העובדה שבשורה התחתונה בסופו של יום למה לבעל עסק לוותר על פלח לקוחות רציני?

בסופו של יום לא רק שניכר שהוא מגלה רגישות כלפי מי שלא יכול לקרוא או לשמוע. הוא גם זוכה להראות אנושי, ורצוי יותר, ולמעלה מעל הכל, מה שהכי חשוב הוא, כשהאתר שלך מונגש לכלל הציבור, הוא יוצר דימוי של משהו רציני יותר ויוקרתי יותר גם מול מי שהוא איננו בעל כל מגבלה. זה נותן פשוט נופח רציני של אנשים רציניים מאחורי האתר הזה, הוא הופך מיידית גם למקצועי ביותר. 

אז על מנת שנוכל להתאים לכם את הנגשת האתר האינטרנטי שלכם בדרך היעילה והטובה ביותר עבורכם, ועבור לקוחותיכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.