ירקות מהחקלאי – איכות ושירות מצוינים

טעמתם פעם עגבניה שנקטפה הרגע מהשדה? בשעה שיש שדה ויש שדה.

ירקות מהחקלאי ישר לבית שלכם. דעתם שיש פערים בין טעם של מלפפון שגדל בסוג של אדמה אחת מאותו הזן באדמה אחרת? שאם משקים את הפרחים באהבה הם צומחים אחרת? זה מדהים העולם הזה של ההתעסקות בשדה שמלמדת אותך את הדברים האלה.

עבודה חקלאית היא עבודה לא קלה, היא דורשת שימת לב, נסיון, ידע כללי רחב במיוחד בסוגים של זרעים ואדמות, השלב של חממות ומערכות השקיה מפותחות, זה שלבים מתקדמים. יחד עם זאת יש הרבה מעבר לזה, וההתעסקות בזה דורשת אהבה לתחום. 

ישנם חקלאים שעושים את זה מתוך הסתכלות כלכלית, כי בסופו של יום האדמה מניבה תוצרת שהיא נמכרת בשווקים בין שבישראל בין שעל ידי יצוא בעולם, העבודה הקשה הרבה פעמים מכהה את הרגש של בעל החקלאי כלפי העבודה והוא מחפש כוח עזר זול בעקבות הכמויות האדירות של העבודה שהוא צריך להניב על מנת להרוויח, שזה בסדר גמור ולגטימי לחלוטין בעיקר לאור העובדה שהצרכן רוצה גם לשלם כמה שפחות.

זה בסדר גמור לרצות להנות מתנובת השדה ולשלם על זה כמה שפחות. זה לגיטימי לחלוטין יחד עם זאת, אם רוצים תוצרת איכותית יותר של פירות וירקות, שמגיעים עם טעם משובח יותר וערכים תזונתיים גבוהים בהרבה יותר שחוסכים הון עצום בעתיד על תרופות, שלא לדבר על איכות חיים אז רצוי להשקיע זמן בגידול וטיפוח חצר בייתית עם חממה פרטית קטנה. אממה למעט העובדה שלרוב האנשים אין גינה ואין חממה, וגם לא בדיוק את הזמן או את הרצון להשקיע בנושא הזה אז יש אפשרות נוספת כדי לקבל את מה שיכולתם לקבל אם הייתם עושים את זה בעצמכם, כמובן שעם מבחר עשיר יותר כי אנחנו לא רק שעושים את זה מכל הלב, אנחנו גם עושים את זה המון זמן מה שהוביל אותנו לצבור ידע רב בתחום. האהבה לעולם החקלאות, מובילה אותנו להגיע למצב של תוצרת איכותית במיוחד, והרצון להועיל לאחרים עם הידע שלנו, ועם התוצרת שלנו, מעניקה גם שירות איכותי ברמה קצת אחרת, כמובן שזה לא הירקן עם כמה שיהיה חביב. זה אנחנו שהולכים לקטוף עבורכם את ההזמנה שלכם ולדאוג שהיא תגיע אליכם כמה שיותר מהר, כמה מהר? כמעט מהר כמו שהייתם עושים את זה אם היתה לכם גינה בחצר