למה בריכת פיברגלס זה כיף?

בריכה בחצר הפכה מבוקשת מאד בשנים האחרונות בקרב וילות ובתים פרטיים ברחבי הארץ. יש מגוון סוגי בריכות, ברית בטון, בריכת פיברגלס, בריכה מתועשת ועוד. בריכה זה תמיד כיף. בקיץ, כיף להזמין משפחה, חברים, אתה החבר'ה מהצבא, פגישת מחזור, וכן הלאה. במיוחד אם יש חצר רחבה ידיים שכיף לארח בה.
ובחורף, מפגשים צנועים יותר, אינטימיים של חברים ומשפחה, וכמובן: עם מערכת החימום המתאימה, המסוגלת לחמם את המים כראוי ולספק עבודה ראויה כדי שפשוט יהיה לנו כיף בבריכה הפרטית שלנו.

יחד עם זאת, בריכה פרטית בחצר הבית דורשת המון תכנון ומחשבה לפני כן. מה יהיה גודל הבריכה? באיזה צבע? מאילו חומרים? אילו סוגי בריכות יש? האם מתאים לנו בריכת פיברגלס משלנו? האם אנו מחפשים בריכה העשויה בטון? או אפילו בריכה מתועשת העשויה ממגוון חומרים איכותיים? והכי חשוב: העיצוב שלה. האם היא תהיה ישרה? בגודל מותאם מראש? כגון המידות הרגילות שאנו מכירים: 5 מטר על 4 מטר, או 2 מטרים על 3 מטרים וכן הלאה. יש מגוון גדלים מוכנים מראש. ואם אנו רוצים בעצם בריכה צורנית? שיהיו לה קימורים, עיגולים, או דברים יותר מעניינים? את כל הדברים הללו צריך לקחת בחשבון, כדי שנבין את מסגרת התקציב לבניית בריכת פיברגלס.

כמו כן, ניתן לשלב המון אלמנטים נוספים בבריכה. לבחור צבע הבריכה (שישפיע ישירות על צבע המים!) אם נבחר צבע פנימי ירוק לבריכה, יצא שמבחוץ המים יקבלו גוון רך ונעים של ירוק בהיר. או לחלופין, מה שבדרך כלל עושים זה בוחרים גוון כחול תכלת, בדרך כלל פסיפס תכלת בתחתית הבריכה ובקירות הבריכה, שגם עוזר למנוע החלקה וגם משקף את צבע התכלת במקביל עם השמים ופשוט מקנה תחושה נעימה של רוגע, כיף ושלווה.

מחירי הבריכות הפרטיות נעים מ-₪45,000 ועד ל-₪500,000 ואף יותר. תלוי כמה רוצים להשקיע ומה רוצים לעשות. ישנה חברה מובילה בישראל הנקראת אדל בריכות שחייה המסוגלת לבצע כל פרויקט, בכל היקף, בכל תקציב וכמובן: בכל סדר גודל! הטיפ הכי חשוב לבחירת חברה מתאימה, היא לקבל "תיק עבודות". כן כן, פשוט לבקש מהחברה שתציג בפניכם פרויקטים שביצעו בעבר ואף לגשת לראות פרויקטים שביצעו, או לבקש לשוחח עם אחד מלקוחות העבר של החברה. בתהליך בניית בריכה יכולות לקרות המון תקלות כגון כשלים טכניים, נזילות, התפרקות הפסיפס, סתימות, סדקים, ועוד. דברים שעשויים לעלות המון המון כסף לטווח הרחוק. וזה רק בשביל לחסוך כמה אלפי שקלים.

אז לסיכום, במי בחרנו? החברה המומלצת שלנו במאמר זה, הנה חברת "אדל בריכות שחייה" חברה מעולה לייצור, תכנון, יבוא, שיווק והתקנת בריכות שחייה בכל רחבי הארץ. נותנים שירות מצוין, מקצועי, ו… אה… יש להם גם חנות קטנה ומדהימה באשקלון! בקרו באתר שלהם -> www.adelpool.co.il
חייגו אליהם: 077-9973313

 

בריכת פיברגלס

פרויקט של אדל בריכות