מפוחי שחרור עשן – מהם?

בנייני מגורים ובנייני משרדים חדשים נבנים מדי יום, ובשנים האחרונות מספר הרכבים בישראל עלו עד כדי מאוד, מה שגורם לחוסר חנייה בכבישים וברחוב. לכן כפתרון, הוקמו חניונים תת קרקעיים לעתים גם הם מרובי קומות לעומק, שמטרתם היא לספק שירותי חנייה. אך כאשר נהיה בהם עומס, ניתן יהיה רק לדמיין את כמות הגזים, העשן והפיח הרעילה אשר מסתובבת לה באוויר שאנו נושמים. וכן כאשר החניון נמצא מתחת לאדמה, קשה לאפשר תחלופת אוויר תקינה בדרך טבעית, שכן הגזים הרעילים לרוב כבדים מהאוויר לכן הם שוקעים מטה במקום לעלות ולצאת מהפתח של החניון. כאשר גזים נערמים על מזהמים, מצטבר עשן סמיך שנורא רעיל לנשום אותו והוא מסכן חיים. בדיוק בשביל זה המציאו מפוחים שתפקידם לבצע שחרור עשן.

 

המפוחים התעשייתיים בנויים כאשר יש בהם ונטה אשר שואבת את העשן והמזהמים מצד אחד ומשחררת אותו מצד שני וכך מבצעת שחרור עשן ודואגת לתחלופת חמצן תקינה, ולהוצאת המזהמים שרעילים לכולנו. כך כאשר אתם עוברים בחניון בדרך למשרד, לא תצטרכו לדאוג מנשימה של אותם אדים רעילים שכן מסוכנים לכם ולבני משפחתכם. אם כן, ישנם חניונים במבני מגורים חדשים אשר גם הם נמצאים בתוך הקרקע בעקבות ריבוי הקומות, ובהן הדירות והדיירים בבניין. לכן כמעט תמיד תוכלו לראות מכוניות פועלות בחניון, מבלי קשר לשעה. רבים הפעמים בהם אנו יוצאים עם הילדים שלנו לחניון התת קרקעי, אם לוקחים אותם לבתי הספר והגנים ואם לוקחים אותם לפנאי. גם במפגש בכי קטן בחניון, לא היינו רוצים לסכן את הילדים שלנו בשאיפת עשן רעיל. אך במידה ומותקנים בחנייה התת קרקעית מפוחי שחרור עשן, איננו צריכים לדאוג שילדינו ישאפו עשן, שכן הוא מוחלף בצורה תקינה על ידי ונטות ואותם מפוחי שחרור עשן. הילדים שלנו יכולים להרגיש בטוחים ואנו יכולים להיות שלווים ורגועים שכן אנו יודעים כי כולנו נושמים אוויר מסונן ונקי יותר מאשר אם לא היו את אותם מפוחים. 

 

אז אם אתם עוסקים בקבלנות ובנייה של בניינים שיש בהם חניונים תת קרקעיים, מחסני סחורה או ציוד גדולים או שמא יש בבעלותכם חניון תת קרקעי ואתם מעוניינים בהתקנה של מפוחי שחרור עשן, פנו למומחים שילוו אתכם מההתחלה לסוף ויאפשרו לכם לקיים את עבודתכם בראש שקט מבלי דאגות מיותרות בעוד הם דואגים להתקין לכם את מפוחי שחרור עשן. חברה המייצרת מפוחים כאלו – מוזמנים להיכנס ולהתרשם מפרויקטים וכן לקרוא עוד מידע באתר https://www.metalpress.co.il/