סאמר סקול דתי לחופשת הקיץ – חוויה בלתי נשכחת!

מצאתם כבר הפעלות לילדיכם המתבגרים לחופשת הקיץ? חופשת הקיץ בישראל היא חופשה ארוכה יחסית לשאר העולם ואורכת כחודשיים. ולאחר שהילדים נשארו זמן רב בבית במהלך השנה בעקבות פריצת הנגיף, צריך לפצות אותם במשהו טוב. אם אתם באים מבית יהודי מסורתי או דתי, אתם בטח תשמחו לשמוע על סאמר סקול דתי אותו אנו עורכים במהלך חופשת הקיץ. אותו סאמר סקול אשר אנו עורכים מתקיים מדי שנה בכמה לוקיישנים. שניים מתוך המיקומים הם סאמר סקול דתי בלונדון וכן סאמר סקול דתי בניו יורק.

 

במהלך אותו סאמר סקול בלונדון יסיירו המתבגרים במגוון האטרקציות התיירותיות שיש למקום להציע, ביניהן סיור במוזיאון השעווה של מאדאם טוסו, בקינגהאם פאלאס, הגלגל הענק לונדון איי ועוד. מה שמיוחד בטיול הוא שמתבגרים דתיים נפגשים מכל הארץ ומכירים אחד את השני, חווים חוויות משותפות לאורך הסאמר סקול הדתי וכן כך נוצרים קשרים לאורך טווח והם נהנים יחדיו. אנו שמים דגש כי כל ילד יקבל אוכל כשר וטעים לאורך הסאמר סקול' בנוסף לטיולים ולפאן החווייתי, יש לנו גם פאן לימודי אשר כולל לימודים חווייתיים שמתבצעים לאחר תפילת הבוקר ומתבצעים בדרך כיפית ומגניבה. סאמר סקול דתי הוא הדרך הכי טובה לגרום לילד המשתתף חווייה עצומה וטיול וחופש לנפש וכן לתת לו גם ערך מוסף ופיתוח אישי בזכות השיעורים שלנו אותם נותנים אנשי חינוך מנוסים בדרך כיפית ויעילה.

 

אם אתם מתלבטים בין סאמר סקול בניו יורק לבין זה שבלונדון, תשאלו את ילדכם איזה עיר הוא יותר מעדיף ואוהב, מה שאנחנו יכולים להגיד זה ששני המקומות כיפיים ביותר ורוויים פעילויות. במהלך הסאמר סקול בניו יורק הילדים יסיירו במגוון מקומות המסמלים את ניו יורק, כגון וול סטריט, החלקה חווייתית על הקרח, יראו הופעה מרהיבה בברודווי ועוד. הסאמר סקול עוזר לילדים לשפר את האנגלית שלהם, ליצור חברויות, לפתח את עצמם ועוד. מבחינת האנגלית, ילד אשר בא במוטיבציה לשפר את האנגלית שלו יתקדם בעקבות הלימודים והדיבור פה ויעלה כמה רמות מהאנגלית שבא איתה מהבית. אנו דואגים לתת לו את כל הכלים על מנת להצליח ולשפר את השפה האנגלית שלו תוך עידוד דיבור ואהבה לשפה האנגלית. כמו כן, תלמידים אשר באו אלינו כשהם היו ברמת 4 יחידות לימוד באנגלית בבית ספרם, חלק גדול מהם עלה לרמת 5 יחידות, ורובם ככולם הרגישו כי יכולים לדבר ברמה שוטפת באנגלית לאחר הסאמר סקול. אז אם אתם מעוניינים בסאמר סקול דתי חווייתי, מעשיר ומעניין היכנסו כעת לאתר ודברו איתנו! https://funtravels.co.il/