פינוי עשן ואוורור

פתרונות חכמים לפינוי עשן מחניות וממבנים שונים, פרטיים ותעשייתיים, גדולים וקטנים. מטלפרס יודעים למצוא פתרון לכל סוג של מבנה הדורש מערכת חכמה של פינוי אוויר חכם. כדי שנוכל לנשום אוויר נקי, כדי שנוכל ליצור פינוי חכם של עודף פחמן חד חמצני הנפלט ממכשירים רבים ורכבים היכול לגרום להרעלה במקרה חריף של הצטברות, יש צורך לפנות ולאוורר חללים סגורים. לכן אנו במטלפרס מצאנו פתרונות חכמים של פינוי אוויר.

המערכות החכמות שבנינו מסוגלות לפנות אוויר מבניינים ומבני תעשייה גם במקרה של מבנים מיוחדים ומבנים הקשים לתפעול והנחת יסודות למכשור מתקדם. הצלחנו לפתח מערכת המפנה אוויר מכל קומה ומכל סוג מבנה. המערכות שלנו ישאירו לכם אוויר נקי במבנה ויפנו כל חדר, קומה או חניון ויתנו אפשרות לעבוד בצורה נעימה ללא עודפי חום או גזים רעילים.

אוורור הוא דבר חשוב לסביבת עבודה ובמיוחד לחניונים ומבנים תעשייתיים. אנו במטלפרס פתרונות חכמים פיתחנו מערכות מתקדמות לפינוי אוויר ואוורור מבנים תעשייתיים, חניונים ועוד. אוויר נקי לנשימה הוא חשוב ואנו רוצים למנוע מצב בו יהיה חלל שאינו מאוורר ויכול לגרום במקרים קיצוניים לפגיעה באנשים העובדים באותה הסביבה.