מטלפרס פתרונות חכמים

חברה המתמחה בפתרונות חכמים לניהול עשן, מטלפרס פתרונות חכמים היא החברה המובילה בשוק לפינוי עשן, אוורור תעשייתי ומפוחים תעשייתיים. אם זה נושם, אז אנחנו בונים את זה. כמו אורגניזם גדול גם מבני תעשייה ואפילו גורדי שחקים צריכים לנשום. מבנים סגורים המכילים בתוכם מספר רב של אנשים צריכים מערכות אוורור מתקדמות על מנת לוודא שיהיה בפנים אוויר נקי לנשימה לסובבים בפנים וגם במקרי חירום לפינוי עשן שיאפשר חילוץ ונשימה.

על מנת לאפשר לאנשים במבנה גדול לנשום יש צורך בפתרונות חכמים למערכת האוורור. מטלפרס פתרונות חכמים היא חברה המתמחה בייצור מערכות אוורור ומפוחים תעשייתיים לניהול עשן ולאוורור חללים גדולים וסגורים כגון חניונים, מבני תעשייה ועוד.

פתרונות חכמים לפינוי עשן מחניות וממבנים שונים, פרטיים ותעשייתיים, גדולים וקטנים. מטלפרס יודעים למצוא פתרון לכל סוג של מבנה הדורש מערכת חכמה של פינוי אוויר חכם. כדי שנוכל לנשום אוויר נקי, כדי שנוכל ליצור פינוי חכם של עודף פחמן חד חמצני הנפלט ממכשירים רבים ורכבים היכול לגרום להרעלה במקרה חריף של הצטברות, יש צורך לפנות ולאוורר חללים סגורים. לכן אנו במטלפרס מצאנו פתרונות חכמים של פינוי אוויר.

המערכות החכמות שבנינו מסוגלות לפנות אוויר מבניינים ומבני תעשייה גם במקרה של מבנים מיוחדים ומבנים הקשים לתפעול והנחת יסודות למכשור מתקדם. הצלחנו לפתח מערכת המפנה אוויר מכל קומה ומכל סוג מבנה. המערכות שלנו ישאירו לכם אוויר נקי במבנה ויפנו כל חדר, קומה או חניון ויתנו אפשרות לעבוד בצורה נעימה ללא עודפי חום או גזים רעילים.